Ramish har spisskompetanse innen visuell kommunikasjon, budskapsutvikling og som konseptutvikler for digitalt innhold. Han har en allsidig kompetanse innen digital kommunikasjon, og bistår større og mindre selskaper i privat og offentlig sektor. Ramish har høy arbeidskapasitet og et sterkt engasjement for feltet.
Ramish har en bachelorgrad i digital kommunikasjon og markedsføring fra BI Handelshøyskolen. Parallelt med studiene startet han eget foretak hvor han bistod kunder med kommunikasjonsstrategier, visuell kommunikasjon og synlighet i egne kanaler.
Han har tidligere vært intern i Osloregionen som er et interkommunalt politisk råd. Med kampanjen Race-To-Zero jobbet han med strategisk markedsføring i digitale kanaler for å øke synligheten fram mot COP26, og de ulike kommunenes rolle for å redusere miljøutslipp. Som Intern i NutraQ jobbet Ramish med utvikling av et nytt konsept som blir lansert i Sverige denne vinteren. Her bidro han med analyser av målgrupper og digitale plattformer, kommunikasjonsplanlegging og innholdsproduksjon for å kunne lage en SoMe-strategi tilpasset produktet.
Utenom jobb er Ramish glad i musikkfestivaler og konserter. Han er i tillegg over gjennomsnittet interessert i både internasjonal og lokal fotball og spiller selv for Grüner IL som han en dag ønsker å se i 1.divisjon.