Lagånd, ærlighet og hardt arbeid

Vi er et lag med dyktige og hyggelige mennesker som forstår forretning og strategi, og som gir råd basert på analyse, erfaring og samfunnsforståelse.

Hero Primary Image
«Vi skaper mest verdi når både kunder og kolleger føler seg vel. Det skal være en glede å jobbe i og med CC.»

Tone Vesterhus, managing partner

Corporate Communications (CC) ble grunnlagt i 2011 av tre partnere som fortsatt jobber i selskapet.

Våre erfarne rådgivere hjelper kundene med virksomhetskommunikasjon og strategi.

Det innebærer å hjelpe virksomheter og ledere til å nå sine mål, gjennom å forstå og snakke bedre med omverdenen – spesielt i møte med aktører de ikke selv håndterer i det daglige, for eksempel media, politikere eller investorer.

Vi bidrar med å utvikle og gjennomføre kommunikasjonsstrategier, planer og konkrete tiltak som er forankret i virksomhetens overordnede strategi og mål.

Vi er et lag med dyktige og hyggelige mennesker som spiller kundene og hverandre gode. Som et partnertungt selskap, der majoriteten av medarbeiderne eier sin egen arbeidsplass, har vi tro på at lagånd, ærlighet, hardt arbeid og integritet lønner seg.

Våre kundeforhold er tette, fortrolige og langsiktige. Vi gir kundene det de forventer, og litt til, samtidig som rådgiverne har det bra. For oss er dette to sider av samme sak. Det skal være en glede å jobbe i og med CC.

Kjære leser,

Da vi startet Corporate Communications i januar 2011 spurte vi ulike virksomheter hva de kunne ønske seg av et helt nyopprettet kommunikasjonsbyrå, tuftet på kundenes behov.

Svaret var unisont: et profesjonelt kommunikasjonsmiljø som forstår forretning og strategi, og som gir råd basert på analyse, erfaring og samfunnsforståelse. Med evne til å gjennomføre.

De ønsket seg stabilitet i kundeforholdet, med små og fagtunge team. Alltid tilgjengelige. Alltid hyggelige. Siden oppstarten har vi utviklet oss i takt med kundene og endringene i deres behov. Det lover vi alltid å gjøre.

Fra oppstarten har dette vært våre prinsipper:

  • Det er, og skal være, en glede å jobbe i og med Corporate Communications.
  • Prioritering: familie kommer alltid først, deretter kundene. Så fritidsinteresser.
  • Hardt arbeid lønner seg.
  • Er vi ikke i markedet, er vi i marka.
  • Sørg alltid for å le deg i hjel minst én gang om dagen.

 

Alle i Corporate Communications jobber og lever etter disse prinsippene. Et solid fundament for spennende arbeidsdager, fornøyde kunder og et godt liv.

Vennlig hilsen
Geir, Petter og Håkon

(Som fortsatt jobber i Corporate Communications, og ikke kunne tenke oss å jobbe noe annet sted.)

Hero Primary Image